top of page
  • insta-icon_200x200
  • face-icon-200x200

Kreacafé

ons. 03. jun.

|

UngK

Savner du at gå i SFO? Har du et kreativt projekt, du gerne vil dele med andre? UngK opsætter et kreativt rum, hvor man kan medbringe sin egen interesse, være kreativ sammen med andre og dele erfaringer eller lære noget nyt.

Tilmeldingen er lukket
Se andre events
Kreacafé
Kreacafé

Tid & sted

03. jun. 2026, 15.00 – 17.00

UngK, Nørre Allé 23, 8000 Aarhus, Danmark

Om eventet

Savner du at gå i SFO? Har du et kreativt projekt, du gerne vil dele med andre? UngK opsætter et kreativt rum, hvor man kan medbringe sin egen interesse, være kreativ sammen med andre og dele erfaringer eller lære noget nyt. Det kan være garn-relateret som strik, hækling, broderi eller tegning/maling eller klip-og-klistre og oragami, snitte skeer, male warhammer-figure eller noget helt andet, du interesserer dig for!


Til eventet kan du møde Emil, der maler warhammer, kreablæksprutten Iben, der pt. Maler med oliekridt, og Ida der strikker og hækler. <3

Tanken er, at vi præsenterer vores medbragte projekter for hinanden og ellers kan lave videre på dem i hinandens selvskab. Vi håber, at vi kan inspirere hinanden og måske lære nye kreative tricks og teknikker. I hvert synes vi, at det kunne være dejligt at dele vores kreative passion og det at være kreativ sammen med andre - ligesom man…


Del denne begivenhed

NØRRE ALLE 23 K, 8000 AARHUS

bottom of page